![]() ![]() |
Mar 10 2010, 11:25
|
|
![]() Group: Gebruikers Posts: 5 Joined: 9-November 07 From: Ergens in Belgie Member No.: 2.140 Xfire: 9ouck |
Dear, ei-shooter!
Spam sending from your computer was detected. We highly recommend you to check your computer and perform online virus check at our site immediately: NIET KLIKKEN, BEVAT VIRUSSEN If you do not pass this test we will have to delete your account and forward a complaint to your ISP with attached log file (your IP address, etc.). Dit is het bericht dat JamesWilliam mij zende via jullie forum. Ik heb meteen mijn norton en spybot search and destroy laten lopen, evenals hitman pro. Wanneer ik echter op zijn link klikte, melde mijn norton dat er virussen op mijn computer werden geprobeerd geinstalleerd te worden. Het ziet er dus naar uit dat jullie te maken hebben met iemand die graag veel mense nwil infecteren door ze wijs te maken dat die site hen kan helpen, en nu verspreid hij ze dus ook via jullie forum. Ik dacht, ik meld het even voor het erger wordt. Met vriendelijke groeten Simon -------------------- Medeclanleader van Army of friendship
|
|
|
|
Mar 10 2010, 13:18
|
|
![]() ![]() Group: Leden Posts: 4.185 Joined: 21-January 03 From: Eindhovuh! Member No.: 16 Xfire: tusk |
volgens mij heeft iedereen die pm gehad, ik iig wel
is gewoon spam. negeren. -------------------- I was born 30 years too late. Deep Purple is what I love Today's music is what I hate! ŠTusk ![]() Moedertje Tusk: "China is toch de hoofdstad van Japan?" |
|
|
|
Mar 10 2010, 16:04
|
|
|
Group: Gebruikers Posts: 3 Joined: 7-March 10 Member No.: 3.006 |
|
|
|
|
Mar 11 2010, 00:20
|
|
![]() Group: Taskforce - IT Beheer Posts: 1.810 Joined: 15-April 07 From: Friesland Member No.: 1.848 ![]() Functie: Task Force Member Xfire: antisky |
Heel erg irritant maar er word aan gewerkt
-------------------- |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th September 2010 - 03:56 |